Vi är ett fullserviceföretag som bedriver verksamhet inom både nybils- och begagnatförsäljning. Du möter glada, sociala och rutinerade Toyota-personal i försäljning, kundmottagning och verkstad.
Kunden är alltid i fokus för oss på Toyota. Nöjda kunder är vår utgångspunkt och fullständig kundnöjdhet är vårt mål. Vi vill att det ska vara enkelt att äga en Toyota och erbjuder därför våra kunder tjänster som garantier, service, försäkringar och finansieringslösningar.
Är du sugen på att jobba med oss? Sök någon av våra lediga tjänster eller skicka en spontanansökan med CV samt personligt brev till jobbansokan@toyotakalmar.se, jobbansokan@toyotakarlskrona.se, jobbansokan@toyotavastervik.se
Vill du bli vår nästa kollega?
Just nu söker vi en bilskadetekniker till vår anläggning i Kalmar.
I din roll som bilskadetekniker kommer du att utföra reparationer på krockskadade bilar.
För denna tjänst ska du ha fordonsteknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Det är en stor fördel om varit i en liknande befattning.
Körkort B är ett krav.
Du är noggrann och kvalitetsmedveten. Du vill leverera ett arbete med högsta kvalité.
Anställningen är tillsvidare och på heltid.
Är du rätt person för oss, tveka inte, skicka in din ansökan med referenser redan idag
Har du frågor om tjänsten kontakta Andreas Nilsson 0480-408611
Läs mer
Just nu har vi inga lediga tjänster men du är välkommen in med en intresseansökan
Läs merJust nu har vi inga lediga tjänster
Det har skrivits mer än hundra böcker om Toyota. Varför vet vi inte men det verkar som om våra värderingar intresserar många människor och företag. En sak är dock säker, våra fem värderingar har hjälpt Toyota i motgångar och till framgångar.
Genchi Genbutsu
Sitt inte ”på kontoret” och fatta beslut. Se med egna ögon och ta reda på fakta. Hitta källan till problemen genom att ställa frågan ”Varför?” minst fem gånger. På så vis hittar vi orsaken till problemet och kan lösa det ordentligt.
Det är en oljefläck på golvet. Varför?
För att en maskin läcker olja. Varför läcker den olja?
För att packningen är sönder. Varför är den sönder?
För att packningarna inte är tillräckligt bra. Varför är de inte det?
För att vi gick efter priset. Varför gick vi efter priset?
O.s.v.
Kaizen
Ständig förbättring. Alla har ansvar för förbättringar. Ingen process är perfekt – Det finns alltid utrymme för förbättring, innovation och utveckling.
Utmaningar
Det krävs mod och kreativitet för att klara alla utmaningar och uppnå den långsiktiga visionen.
Team work
Det börjar alltid med människor. Vi ska stimulera både personlig och professionell utveckling för individen och teamet.
Respekt
Respektera medarbetare, leverantörer, konkurrenter, miljö och omvärld. Gör allt för att förstå, acceptera, ta ansvar och skapa ömsesidigt förtroende.